رد شدن به محتوای اصلی

انجمن فلسفه - نوشته های این انجمن ، اتوماتیک و بدون دخالت انسان در کنار هم چیده می شوند

انجمن فلسفه - نوشته های این انجمن ، اتوماتیک و بدون دخالت انسان در کنار هم چیده می شوند


موج بارش جدید در راه است

Posted: 06 Feb 2014 06:27 AM PST


طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور ، طی 24 ساعت آینده بسیاری از مناطق کشور شاهد ادامه بارش برف خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بارش برف طی دو روز گذشته در حالی در بسیاری از مناطق کشور آغاز شده است که ارتفاع آن در برخی مناطق روستایی استان‌های گیلان و مازندران به دو متر می‌رسد.

جاده‌های استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، البرز، تهران، اردبیل، زنجان، خراسان رضوی، مرکزی، قزوین، اصفهان، کردستان و قم پوشیده از برف است و تردد در آنها با وجود زنجیر چرخ به کندی صورت می‌گیرد.

همچنین بارش برف در سایر استان‌های کشور از جمله خوزستان و سیستان و بلوچستان نیز آغاز شده است.

بر اساس اعلام سازمان هلال احمر نیروهای امدادی این سازمان و ماموران راهداری تا کنون بیش از هزاران نفر را از برف و کولاک نجات داده‌اند.

استاندار مازندران نیز در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار ارسال تجهیزات و امکانات امدادی و راهداری برای رفع مشکل مردم غرب مازندران را خواستار شد.

گزارشهای خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که آب، برق و گاز برخی مناطق در مازندران کماکان قطع است.

همچنین سازمان هواشناسی در آخرین گزارش خود در 24 ساعت آینده کشور برای بسیاری از مناطق بارش برف را پیش بینی کرده است.

همچنین طی 24 ساعت آینده در اغلب مناطق کشور به ویژه شمال غرب بارش برف و در مناطق جنوبی تر رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است. اما از بعد از ظهر امروز و طی روز چهارشنبه در شمال غرب بارش متوقف می شود ولی در سایر نقاط بارش به تناوب ادامه خواهد داشت.

در این مدت بارش برف در مناطق جنوب و جنوب شرق شدیدتر می شود.

در تهران نیز امروز آسمان ابری و در برخی نقاط بارش برف را خواهیم داشت و به تدریج نیز کاهش برف را در تهران خواهیم داشت.

دمای تهران امروز حداکثر به 3- می‌رسد و برای فردا هم برای تهران در برخی نقاط بارش برف را شاهد خواهیم بود.

«علی ضیاء» موهای خود را تراشید

Posted: 06 Feb 2014 06:11 AM PST

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهمان امروز برنامه «ویتامین سه» معلم و دانش آموزی از کردستان بودند. این دانش آموز «ماهان» نام داشت که به دلیل بیماری موهای خود را از دست داده بود و این معلم فداکار برای همدردی با دانش آموزش موهایش را از ته تراشیده بود.

این معلم در گفت‌وگو با ضیاء درباره این کار خود گفت: ماهان نوعی بیماری دارد که مشخص نیست. ابتدا فکر می‌کردند که سرطان است اما پزشکان بعدا اعلام کردند که سرطان نیست و شاید عفونت خونی باشد.

وی ادامه داد: در حقیقت سیستم ایمنی بدن ماهان علیه او فعال شده است. این موضوع باعث شد ماهان از سوی همکلاسی‌هایش مورد تمسخر قرار بگیرد به همین دلیل تصمیم گرفتم من هم برای همدردی با او موهای خودم را بزنم.

وی افزود: روزی که به مدرسه رفتم با گوشی خود 3 عکس با بچه ها انداختیم و آن را روی وبلاگ خود قرار دادم که با واکنش بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شد و بسیاری از خبرگزاری‌های معتبر خارجی و داخلی آن را پیگیری کردند.

در ادامه این مراسم علی ضیاء از این معلم خواست تا موهای او را هم از ته بتراشد. ضیاء در این برنامه اعلام کرد که هرکس در حمایت از ماهان موهای خود را زد به ما اعلام کند تا تصاویرش را در برنامه نشان بدهیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کتاب سخنان بزرگمهر - تینا حقوقی

پادشاهان مردم دوست برگزیدگان پروردگارند . بزرگمهر بختگان مال هم مایه سربلندی و آسایش است ، و هم سبب خواری و پریشانی . اگر به آیین خرد صرف شود آفریننده شادی و برآورنده نام نیک است ، اما اگر بنهند و نخورند یا چنانکه باید بکار نبرند بهای سنگ و گوهر شاهوار یکی است . بزرگمهر بختگان اگر امیدواری که رنجت بار نیکو دهد هرگز گفتار آموزگاران را خوار مدار و از فرمانشان سر مپیچ . بزرگمهر بختگان توانگر کسی است که به آنچه خداوند توانا نصیبش کرده خرسند باشد . زیرا شوریده بخت تر و پراکنده خاطرتر از آزمند کسی نیست . بزرگمهر بختگان بیدارترین ، هشیارترین ، و پسندیده ترین کسان ، دانای سالخورده ای باشد که دانش به تجربت آموخته است . بزرگمهر بختگان ادامه مطلب در آدرس زیر http://javedane-ha.blogspot.com/2009/08/blog-post_9103.html

راه حل برای مقابله با تجزیه طلبی و وبلاگ نویسان روزنامه ها را تسخیر می کنند

راه حل برای مقابله با تجزیه طلبی افشین عباسی : این روزها افکار بسیاری از جوانان معطوف به اندیشه های "ارد بزرگ" (Orod Bozorg) اندیشمند نامدار کشورمان است . برای آنهایی که اهل مطالعه هستند و چند چون افکار ، مسلما نظریه قاره کهن ارد بزرگ ذهنشان را بیش از هر چیز دیگر به خود مشغول نموده است .به طور خلاصه اگر بخواهیم در مورد نظریه قاره کهن صحبت کنیم باید بگویم که ارد بزرگ در آنجا به چرایی وجود قاره ها و چگونگی شکل گیری آنها اشاره می کند و در نهایت پرده از رازی شگرف بر می دارد او می گوید اروپا در زیر سیطره فرهنگ یونان است و در آسیا دو بخش فرهنگ چین و عرب دایه دار میدان هستند حال آنکه تمدن ایران باستان با این که حوزه تمدنی بسیار بزرگتر و غنی تری داشته است اما بخاطر بذر استعمار و خود خواهی بعضی از کشورها کم رنگ شده است . کشورهای محدوده قاره کهن عبارتند از : قزاقستان ، ازبکستان ، تاجیکستان ، قرقیزستان ، ازبکستان ، ترکمنستان ، افغانستان ، شمال باختری هندوستان ( سرزمین کشمیر ) ، پاکستان ، ایران ، عراق ، ترکیه ، سوریه ، لبنان ، قبرس ، نیمروزی ترین (جنوبی ترین ) بخش روسیه در میانه است

لابی ایران سوئد Iran & Sweden : ایران سپیده دم ، تاریخ است . ارد بزرگ

لابی ایران سوئد Iran & Sweden : ایران سپیده دم ، تاریخ است . ارد بزرگ نام اصلی حکیم ارد بزرگ چرا به "حکیم ارد بزرگ" می گوییم "بزرگ شیروان" ؟ حکیم ارد بزرگ و احمدخان ابدالی (درانی) و کریمخان زند چاپ عکس حکیم ارد بزرگ به جای جبران خلیل جبران نام اصلی حکیم ارد بزرگ Posted: 07 Feb 2014 04:02 AM PST نام اصلی حکیم ارد بزرگ "مجتبی شرکاء می باشد . در کتاب سرخ آماده است : اُرُد ، یک ایرانی است ، نام شناسنامه ایی او مجتبی شرکاء می باشد . در نیمه شبی پر برف ، از ماه دی ، در شهر مشهد زاده شد ، او دومین فرزند خانواده است ، پدرش محمد تقی شرکاء ، فرزند بابا ، از شهر شیروان در خراسان شمالی است ، او مردی بسیار نیک و مهربان بود و تا آخرین زمان زندگی ، دل به کانون گرم خانواده داشت . مادر اُرُد ، فاطمه جاهد طبسی از ایل قشقایی شیراز است ، او زنی دانش آموخته و دلسوز بود که همه عمر برای رشد فرزندان دلبندش کوشش نموده و رنج ها کشید . اُرُد سه برادر به نام های مرتضی ، مصطفی و مجید ،  و سه خواهر به نام های فروغ ، ملیحه و الهه دارد . نام